На иницијативу председника општине и председнице СО Сврљиг данас је одржан први састанак са председницима надзорних и управних одбора институција и установа које су под ингеренцијиом Општине Сврљиг.
Конкретно, на првом заседању договорено је да председници надзорних и управних одбора активно узму учешће у креирању буџета за наредну годину јер ће, како је председник Општине нагласио, наменска средства проћи три контроле пре реализације. Истог дана закључено је да контрола рада директора и радника у јавним предузећима мора бити подигнута на виши ниво.
– Акценат стављамо на радну дисциплину упошљених у јавним предузећима и установама. Циљ је да за време рада сваки радник максимално уради свој део посла и да резултати буду видљиви. Уколико директор буде толерисао недолазак на посао и конзумирање алкохола на радном месту, Управни одбор је дужан да истог тренутка затражи захтев за његово разрешење, а да не говоримо уколико се направи материјална штета у некој институцији, већ тада мораће да се тражи обештећење и да се покрене поступак пред надлежним државним органима – истакао је Милетић.
Извештаји ће се подносити на тромесечном нивоу.